Brand Design

Minden szervezet életében eljön a pillanat, amikor ki kell alakítania, vagy éppen újra szeretné gondolni a vizuális arculatát. 

A szervezet megjelenésének fontos része a logó, az embléma, de talán még fontosabbak a választott színek, betűtípusok és egyéb vizuális elemek és szabályok, amelyek azonosítják és megkülönböztetik minden egyéb szereplőtől. A helyesen felépített arculat nem csak azonosítja a márkát, de egyben értéket teremt, és bizalmat épít a különböző célcsoportjaiban. 

Ilyen márkastratégiák kialakításában és arculatok megalkotásában segít a Next Ship csapata.

Next Ship névjegykártya tervezés

Brand design referenciáinK

Múzsa

A Múzsa kézműves koktélbárként nyitotta meg kapuit a budapesti Four Seasons hotel Gresham Palotájában.

Az aranykor hangulatát idéző arculati elemek megteremtését a Next Ship csapata végezte. Az arculat fundamentumát alkotó logó és színkombináció a Múzsa exkluzivitását és időtlen eleganciáját játékosan közvetíti.

Dóka Éva Pincészet

A Dóka Éva Pincészet a zalai borvidék feltörekvő borászata – első generációs pinceként, 15 év alatt építették fel a márkájukat. Idővel fontossá vált számukra, hogy a megjelenésük is tükrözze azt a minőséget, amiben az első pillanatoktól kezdve hisznek.

A Next Ship csapatával kötött hosszú távú partneri kapcsolat kiterjedt a marketing stratégia kialakításától kezdve az arculat, a webshop, a közösségi média jelenlét, de a boroscímkék tervezésére is

Agro Largo

Az Agro-Largo családi kézben prosperáló agrárvállalat. Az arculat frissítésének fő célja a márka újrapozicionálása, a weboldal és webshop megújítása, valamint új termékcsomagolások kialakítása volt.

Az új arculatban egyszerre van jelen a tradicionalitás és a korszerűség. Előbbi a piros színben és címer formában köszön vissza, amíg a modernitás a vonalvezetés és a betűtípus által nyilvánul meg.

Awesome Shoes

A brit gyermekcipő webshop a Next Ship-et választotta márkájának kialakítására. A kialakított arculat színei, hangulata, szabályrendszere mind a gyerekek vizuális világát hivatott visszaidézni. 

Az emblémaként választott polip azóta is fontos szerepet játszik a vállalkozás életében.

Pannonhalmi Főapátság

A Pannonhalmi Főapátság megkeresésére vettünk részt egy új arculati rendszer kialakítására kiírt pályázaton. A történelmi címerből kiindulva, a heraldika alapszabályait követve gondoltuk újra az Apátság emblémáját és az al-brandek megjelenését.

Lapidárium arculat és honlap

V. Nagy Zoltán statikus vezető tervező bízott meg minket tartószerkezetekben és statikában szakértő vállalkozásának professzionális megjelenítésével. 

Az emblémaként választott szerkezeti elem a szakma komplexitását és szépségét egyszerre ábrázolja.

Tudj meg többet!

Ha szeretnél több részletet megtudni az arculattervezési folyamatunkról, olvasd el az ezzel kapcsolatos cikkünket is!

Köszönjük, hogy
kapcsolatba léptél velünk!
Hamarosan megkeresünk
a megadott elérhetőségeden.

Üdv, Next Ship